Posts

Showing posts from August, 2011

Pengubat rinduku

Salam ramadhan pd sume kwn2 bloger sume..

Lip lap lip lap,hr ni da 19hr da kte pose..alhamdulillah thn ni pose xla seteruk thn lepas..thn ni kje xbnyk sgt..pukul 11pg da setel da kje..tgh hr smpai ptg bole le aku tdo..hahaha..aku tau le makruh lau tdo lme2,tp bkn hr2 aku tdo pn..lau penat sgt,aku tdo la..lg pn aku ni ade gastrik..ekekeke..skit je..most of te time aku rajin2kn jgak menyapu laman,kemas bilik,cuci set pancing walaupn da bkilat-kilat da akibat hr2 dcuci..rndu jgak nak pg fishing,tp bln pose ni bnyk aktvt ibadat kn..so tpakse le aku membiarkan ikan2 di laut n sungai tu berenang dgn aman utk sementara waktu..

Tp aku bukan nak cite pasal fishing..aku nak cite pasal kerinduan aku pd blog aku y huduh n xbes ni..da lame jgak aku tak hias2 blog aku ni..apatah lg memblogwalkingkn diri aku..aku rase korg mesti xde mud nk jenguk blog aku ni kn?yela..aku wat blog ni pn sbab aku xde pe nak wat sbnarnye..dan saje je nak cube2 jd bloger..rasenye mcm bes je memblogerkn diri..

Mase mula2…