Posts

Showing posts from September, 2012

Entry baru..

Image
Assalammualaikum...

Ape khabar sume?belum terlambat rasenye lau ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri..maaf zahir dan batin..macam mane raye tahun ni?bagi aku raye tahun ni sama je dgn raya tahun2 y lepas..pagi raye pg solat sunat Aidilfitri,blk uma salam cium mak bapak mintak maaf salah silap pastu layan tetamu jap,ble mate da kuyu,amik bantal tdo smpai ptg..mlm plak spupu sepapat dtg,take pic mcm2 pose ramai2 utk album keluarga..

Alhamdulillah...tahun ni puasa kurang sikit dugaannye tanpa rokok..lau dulu bau asap rokok je rasa lapar cm tak makan setahun..tp bukannye nak mkn sgt pn,nak merokok je y lebih..dpt sedut tar dan nikotin tu pn da rase kenyang 'mentek'(kenyang mcm ular sawa)da..tp tahun ni ble terhidu je bau asap rokok,rasa cm nk muntah plak..ok la 2..da tobat da..Tak Nak merokok da..pas kawen nanti nk rumah dan kereta bebas dr bau rokok..

Sebut sal kawen ni..kalu ikut perjanjian asalnye,tinggal lg 7 bulan lg sblm tamat tempoh pertunangan aku..mgkin bulan 3 nnti aku akn dii…