tauhu sumbat

org ckp hidup ni mcm pentas opera dunia..mcm lgu kmpulan wings 2..lbh kurang la...
manusia adalah hero n heroin,para binatang plak plakon tmbahan n tumbuhan plak ialah prop..
filem blockbuster ni blnsung bkn dlm mse sejam or 2jam,tp btahun2..mcm2 cte y ade..ade aksi ganas,percintaan,komedi,suka duka n mcm2 lg..
dpendekkn cte,aku nk siarkn filem kehidupan aku y bru 1minggu siap dbikin..hr ni tayangan perdana..minggu lepas aku hepi sesgt sbab nk pg mancing kt laut..1st time mmg sgt2 xcited la..tp xlme aku hepi,blom pg laut lg my gal da spoilkn mood..ktorg fight kaw2..so,aku pg mancing ngn hati y xbes..
blk dr laut,aku fight ngn my dad plak pasal rumah...kple aku mkin serabut,aku luahkn sume pd my mom,siap ceramah motivasi lg kt my mom..sume y aku pendam dr kecik aku luahkn..
a few days later,aku fight plak ngn my lil bro n my mom also,pasal rumah jgak..pkre kecik je..tp kple aku da pnuh sgt..mcm2 prob dsumbat dlm kple aku ni..dlm mse sminggu bom atom y tsimpan dr zaman perang dunia pertama dulu meletop..kebabom!!
aku gtau my gal dgn niat nk mngadu nasib,tp mngkin aku da bnyk sgt wt salah..my gal da gv up da dgn hubungan kami..die mcm biasenye xtau nk pjuk aku plus wt xtau coz mara kt aku..last night ktorg broke up..
more prob telah disumbat dlm kple aku..xde 1 pn y setel lg..god..!!my life's sucks!!

Comments

  1. ouchhh,saketnye..
    tertekan tak? sian kat kamoo Maruku Janz

    ReplyDelete
  2. sgt2 tertekan..xde tmpt nk ngadu..xde org pcye..:(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara-cara membuat pelita buluh

We livin' it