Pengubat rinduku

Salam ramadhan pd sume kwn2 bloger sume..

Lip lap lip lap,hr ni da 19hr da kte pose..alhamdulillah thn ni pose xla seteruk thn lepas..thn ni kje xbnyk sgt..pukul 11pg da setel da kje..tgh hr smpai ptg bole le aku tdo..hahaha..aku tau le makruh lau tdo lme2,tp bkn hr2 aku tdo pn..lau penat sgt,aku tdo la..lg pn aku ni ade gastrik..ekekeke..skit je..most of te time aku rajin2kn jgak menyapu laman,kemas bilik,cuci set pancing walaupn da bkilat-kilat da akibat hr2 dcuci..rndu jgak nak pg fishing,tp bln pose ni bnyk aktvt ibadat kn..so tpakse le aku membiarkan ikan2 di laut n sungai tu berenang dgn aman utk sementara waktu..

Tp aku bukan nak cite pasal fishing..aku nak cite pasal kerinduan aku pd blog aku y huduh n xbes ni..da lame jgak aku tak hias2 blog aku ni..apatah lg memblogwalkingkn diri aku..aku rase korg mesti xde mud nk jenguk blog aku ni kn?yela..aku wat blog ni pn sbab aku xde pe nak wat sbnarnye..dan saje je nak cube2 jd bloger..rasenye mcm bes je memblogerkn diri..

Mase mula2 aku wat blog ni,aku pkai lappy x's gal aku..siang mlm aku pnjam,smpai die nk pkai pn xle..mase tu bole le aku hias blog  memblogwalkingkn diri aku..sekarang ktorg da ptus,tp still bkwn la..aku segan la da nk pnjam lappy die..so,even kerinduan pd blog aku pn melanda dgn begitu hebat..mcm2 idea berlegar dlm kepala aku utk mengubat rindu tsebut..antaranye.

        

          1-pg cyber cafe

          2-pinjam lappy akak

          3-pinjam lappy sepupu

          4-jual moto dan beli lappy

          5-keje lebih gigih supaya

               dapat gaji lebih

          6-beli no ekor dan menang

               1st prize..hehe

          7-bodek kwn aku supaye

              jual lappy die dgn harge

              y murah..

          8-melakukan rampasan

               kuasa terhadap lappy

               adik aku..

Sbnarnye bnyk lg idea2 bernas dan jge kotor y telah aku fikirkan..tp aku da lpe da n y kotor tu xsesuai utk dtonton dlm pilem ni..itu la akibatnye kalu ade duit tp xmo beringat..mase ade duit,sebok pg joli..pancing sane sini..ble da pokai tmenung je le..

Tp sume tu berakhir pd tanggal 15 jun..cbe teka ape jd?da agak da..korg mst ingat aku kne loteri kn?xbek la,judi tu haram..y sbnarnye hr tu adalah hr jadi aku..moning tu akak aku suruh aku hantarkan die pg kuantan utk soping brg2 kawen die..dpndekkn cite,akak aku bwk aku pg kdai handphone kt komplek teruntum..katenye nk bli hp wt hntaran..usha punye usha,aku ckp kt die bli supaye bli SAMSUNG GALAXY MINI utk hntaran die tu..lg pn hp tu murah je..

Tbe2 akak aku ckp kt mamat kdai hp 2-"ok la..saye nak dua k?"aku tkjut jgak,apsal smpai dua?rpenye mmg die niat nk blikan aku hadiah..huhu..aku pn pe lg,gumbira tak terkate le..sib bek da tue,lau x mau aku melompat keriangan kt dpn kdai tu..so,dgn kecanggihan teknologi SAMSUNG GAlAXY MINI aku pg maxcis center dan tkar prepaid aku jd postpaid n tmbah pakej internet..dan dgn hp kecik ni jgak la aku dpt mengubat rindu aku kt blog aku y huduh n xbes aku ni..

Kpd sume kwn bloger,aku mintak maaf le kalu xdpt memblogerkn dri aku dgn sempurna pd ketika ini..sbab pgerakkan aku amat la terbatas dgn menggunakn hp ni..tp skurang2nye aku da xrindu..kn?kn?

Dan las bat not lis,skrg smbil berak pn aku bole berbloging n berpesbuk..ekekekeke

Location : Kampung Jambu, 26600 Pekan, Pahang,

Comments

  1. yg no 6 tuu xleh blaaa kan..haha :p

    hepy blogging :)

    ReplyDelete
  2. Haha..ble dlm kesempitan mmg mcm2 akan tfikir..tp xsanggup den nanggung dose..by the way,thanks..:-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara-cara membuat pelita buluh

We livin' it