Entry baru..



Assalammualaikum...

Ape khabar sume?belum terlambat rasenye lau ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri..maaf zahir dan batin..macam mane raye tahun ni?bagi aku raye tahun ni sama je dgn raya tahun2 y lepas..pagi raye pg solat sunat Aidilfitri,blk uma salam cium mak bapak mintak maaf salah silap pastu layan tetamu jap,ble mate da kuyu,amik bantal tdo smpai ptg..mlm plak spupu sepapat dtg,take pic mcm2 pose ramai2 utk album keluarga..

Alhamdulillah...tahun ni puasa kurang sikit dugaannye tanpa rokok..lau dulu bau asap rokok je rasa lapar cm tak makan setahun..tp bukannye nak mkn sgt pn,nak merokok je y lebih..dpt sedut tar dan nikotin tu pn da rase kenyang 'mentek'(kenyang mcm ular sawa)da..tp tahun ni ble terhidu je bau asap rokok,rasa cm nk muntah plak..ok la 2..da tobat da..Tak Nak merokok da..pas kawen nanti nk rumah dan kereta bebas dr bau rokok..

Sebut sal kawen ni..kalu ikut perjanjian asalnye,tinggal lg 7 bulan lg sblm tamat tempoh pertunangan aku..mgkin bulan 3 nnti aku akn diijab kabulkn dgn kekasih hati aku..lg 7 bulan lg tulang rusuk aku akan kembali dekat dengan hati aku..semoga semuanye selamat..amin..da hampir stgh tahun aku bertunang,aku baru teringat y aku belum lg pg kursus kawen..haha..tunang aku da pg da..aku bkn tangguh2kn,tp aku selalu sgt terlupa,ble da takde masa nk pg bru la teringat..ble ade masa free sebok nk pg casting..ekekeke..bebuih la mulut tunang aku duk membebel kt aku..sori la ye mucuk acin..haha..

Tapi..aku runsing sikit pasal paras rupa aku ni,bukan pe,perut aku ni da makin boncit da..aku da agak da pekara ni akan berlaku..sume kwn2 aku y berhenti merokok,badan dorg pn jadi montel..bulat2 je sumenye..aku kire ok lg la sbab aku selalu buat aktiviti lasak..tracking sane-sini bwk joran dan beg berat berisi alatan memancing dan bekalan air dan makanan..bola da lme da tak sepak..mungkin kalu aku main bola lg,perut akan kempis semula kot..haih~~tak encem la nnt nk pkai baju pengantin..tak muat nak selit keris kat perut..ekekeke..

Sebenarnye..aku ni takde mood nak update blog hodoh aku ni..tak syiokk nak menaip pakai handphone..bila idea dtg,tgk je keypad kecik ni terus terbantut idea 2..maaf la kalu korg rasa bertambah boring dgn blog aku ni..da la lambat update,paras rupanye pn tak berubah pn..tgk la nnt lau ade masa aku kelepet lappy adik aku dan mekap2 sikit blog ni..ok la,idea da kona pg tempat lain da..dorg da tak nak masuk dlm kepala aku da..nanti lau dorg dtg blk aku update lg k?have a nice day folks..Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin..:-)

Location : Jalan Batu Balik, 26600 Pekan, Pahang,
posted via blogaway

Comments

Popular posts from this blog

Cara-cara membuat pelita buluh

We livin' it