update sikit je..

assalammualaikum...w.b.t...


Wasap guys..lme tak update blog tah pape ni..sesekali lega jugak dapat post luahan hati dalam blog ni..puas layan lagu rap,sesekali layan dangdut syok jugak beb..walaupun jiwa gua jiwa rock,gua layan jugak genre lain beb..gua suke dengar lagu sambil berangan gua dan "ghodong" gua yang perform lagu tu atas stage..biase la beb,bab yang solo power tu opkos la gua yang perform,ghodong gua gitar kedua je..hakikatnya gua ni bassis je beb..tu pun main hafal je..leni gua tengah layan dangdut sambil tulis entry ni..telinga gua sebelah kiri ni tersumbat,jap dengar jap tak dengar..taik telinga banyak sangat kot..atau penangan lagu dangdut ni tak tau le gua..
Yep..gua tak keje today..dah 4 hari gua tak keje..tapi gua buat part time di kedai makan pak ngah gua..dapat le seposen dua..(nampok benor nipunye)gua bukan sesaje tak keje beb,gua pedap beb..omputih cakap fedap..harga getah turun leni..rm1.70 sekilo..nak makan pe??nak beli cengkerik pun tak lepas..mau kena maki dengan tokey kedai pancing tu kalau gua beli cengkerik 7posen..tapi pe kena mengena gua dengan harga getah sekerap tu??haaaaaaaaaaaaaaa.....tu la pasai hang pa tak tau..dekat kg gua ni beb org kgnye tak ramai beb..most of them mencari rezeki dgn menoreh getah sekerap tu..so...apabila harga getah turun,mereka sume tak mau le nak berbelanja sakan..ada jugak yang tak mau noreh terus..pedap nak noreh katenye bila harga murah sangat..bila tak noreh,takda la duit nak repair moto..gua jugak merasa tempias penurunan harga getah ni beb..bukan gua je beb,tokey kedai runcit sebelah pun sama je duk termenung mcm gua beb..gua ingat nak pindah kedai la beb..lau tak dapat kedai baru,terpaksa la gua cari keje lain..nampak gayanye keje kilang le gua lau terus cam ni beb..nak bagi bini makan lagi beb,gua bukan bujang lagi,,kalau dulu boleh le makan megi,sekali 1hari plak tu..daif sungguh waktu bujang gua dulu..gudang garam boleh pulak 2 kotak sehari..ekekekeke..tapi tu dulu beb,sekarang gua dah "merunjing" lagi dah..(merokok)tu ayat ghodong gua..
Gua dah nikah beb..dah de bini..comei pulak tu..kehkehkeh..puji bini bukan bodek k?gua hepi beb..de bini yang gua cinta..tapi yang gua tak hepinye gua tak kaya beb..bukan la gua tak bersyukur beb,tapi gua nak bagi bini gua pe saja yang dia idamkan..sedih beb bila tak dapat bagi perari kat bini..gua bukan nak kaya mcm mark zukebek tu..(betui ke ejaan name die?)cukup le kaya mcm sultan brunei dah le..(gua pun tak tau spe lebih kaya)gua nak bawak bini gua melancong ke brazil beb..boleh tengok world cup sambil selfie dengan anaconda..ape??kenapa tak pegi mekah buat umrah??opkos le gua dah pegi mekah dulu sebelum g brazil beb..pe punya soalan le lu ni mat..lepas g brazil kan beb,gua nak bawak bini gua pegi jepun tengok doremon episod 02..makan dorayaki..mintak autograf naruto..melawat istana takeshi..beli kimono 200 pasang bagi pada org kampung sorg satu..pakai masa hari gotong royong kampung..baru gempak kampung gua masuk youtube beb..boleh gua dapat pangkat dato..
Baru jap tadi akak gua sms gua,tanya gua sakit ke?gua xsakit beb..kalau gua sakit gua dah menjerit dah kan?gua tak reply pun sms akak gua tu..gua pun tak tau gua sakit ke x..rambut gua gugur,botak bertompok-tompok atas kepala ni..obviosly la ada something wrong kan?janggut gua pun dah tak lebat dah..tinggal 2,3 helai je dah..(syok pulak lagu dangdut ni)gua dah pegi klinik dah beb..doc ambik darah gua untuk buat ujian..1bulan lagi dapat le result..2 minggu lagi gua kena pegi HTAA jumpa doc pakar kulit..tak tau le kulit gua yang prob atau sistem imun gua dah nak expired..tunggu result blood test tu nanti le..gua tak boleh berpeluh beb,kalau berpeluh je badan gua gatal2..tah le beb..gua rasa effect gua benti merokok je ni kot..(nak sedapkan hati)
dah le beb..gua pedap dah layan dangdut..gua tak solat asar lagi ni..takde idea dah la nak mencoret..lain kali la pulak k beb?hari pun gelap je dari tadi..gua nak pikiyak mcm mana gua nak pegi keje part time mlm nanti..kompom basah le kalau hujan..k la,assalammualaikum..kim salam tok 4 korg k?bye..

Comments

Popular posts from this blog

Cara-cara membuat pelita buluh

We livin' it