aweks cubby..

Kuciwa...tp lh cr lain lg..aku kn ensem..poyo lak..pk positif  beb..

aku bru je bkak akaun popular ni..mse mle2 aku bkak 2 berduyung2 tiba kengkawan add aku..
smpaikn kengkawan lme aku tkjut berok..sume tnye aku.."wei,femesnye ko??bru je wt akaun da bjute org add??"cm 2 le lbh kuren ayat dorg..tp 2 sume hangat2 taik ayam je..2,3 mggu pas 2 da xde da org y nk add aku..hampeh..!!jtuh saham aku..aku pn mle le meng ADD plak..oleh kerane aku ni gatai,aku add aweks2 je..
y laki2 xmain le beb..buang karan je..tp ade le jgak kengkawan lme aku jmpe 2 aku add le..but mostly y aku cr sume gurl la..add pnye add..xsedar lak aku y akaun aku 2 pnoh ngn gurl je..smpai ade komen dr sorg gurl 2."xle!u ni pncinte wanita.."ahaks..aku mne sdar..lntak r nk ckp pe pn..aku pnye ske la..
pnh jgak aku terjmpe akaun gurl2 y seksis2..mak aih..tergugat gk iman d dade ni..da la xbrpe nk beriman..lau ikutkn ht nk je aku add dorg 2..tp nk wt pe??abis kuat pn lh tgk dorg telanjang je...aaarrrggh!!buang mase..
nnt sume org pk bkn2 lak sal aku..
dh lme2 aku lyn laman 2,jmpe le ngn sorg awek ni..peerrhh!!cair beb lau lu tgk die..cun melecun..
aku try jgak ejas die..die lyn beb..ade can ni aku ckp..(lam ht le)ejas pnye ejas..1 hr 2 die add aku msuk club die..club lam laman 2 jgak la..aku pn xnk le hampekn die kn..nnt melepas le can aku nk ejas die..
aku pn layan le..kasi gempak habis..tbe2 aku jd femes lak lam club 2..aku pn xtau le knpe..
pd hal aku bnyk merepek je lam club 2..wt lawak2 bodo ade le..tp dorg anggap aku ni hebat lak..xphm aku.dunia2..bnde2 y merepek-repek 2 le y d cari..tp dr sudut positifnye lak,ok gk club 2..tgh tensen2 kje,spe2 y rse cm nk gigit telinge bos 2,bole le join..sebab kt club 2 bole ckp pe sje..sume ahli2 die sengal2..kdang2 aku pn glak terguling2 sorg2 lam blik ni..ahaks..
haaa...beblk kpd awek td..peeerhh...!!mantop body die beb..tp lme2 aku knl die 2,aku prasan cm die nk amik ksempatan lak..die ingat aku bodo ke pe??ahaks..die pnye mngadu masalah peeerrhh...spe xthan godaan mmg licin le dompet korg..tbe2 lh ngadu sal hutang rm5000 kt aku..bkn aku tnye pn..tbe2 je beb..nmpk sgt nk cukur bulu dompet kulit beruang aku ni..taik pnye awek..mke je lawa..prangai hampeh..panas baran siot..
aku ni da le baran jgak..taik kucing tol..kuciwa suda aku rse..nasib baik le aku lom jmpe die lg..ade ke ptot die ajak aku y xbrpe nk beriman ni discus tntang agame??die aku xtau le beriman kuat ke x..tp dr fotonye cm lbh kuren aku je..ekekekke..
die ajak aku debat sal agama..takot aku..nnt silap2 aku lak y murtat..xnk aku..tp aku ckp elok2 le kt die..aku xnk keruhkn perhubungn aku ngn die..tbe2 die naik hangin lak..adus...aku pn hangin jgak le..tp aku kontrol..kwn2 xmo gdo2..die tduh aku ckp die bwk ajaran sesat..adoiyai...jgn le buat saye mcm ni..aku just xnk discus hal agama 2..die lh salah phm lak..
pas2 dgn slumbenye die blok aku..ptus le hbungan aku ngn die..
tp aku usha jgak die lam club 2..nmpk cm still bmnat kt aku lg 2..ahaks..
ade cannnnn!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara-cara membuat pelita buluh

We livin' it