soljer of fortun..

2 org bdk kemboja tgh plaster dinding blik sewa bru pkngah aku..
aku pn dtg le mnyebok..

aku:pendek,ka pndai pasang syiling kapor dok??
pendek:bole..tp xde alat..
aku:aok nok alat guane 2?
pendek:mse aku kt kg dulu aku msuk komunis..ade 1 kawasan besar sblh kg aku..aku tukang bwk snapang je..die pnye plulu besar..snapang die kecikkk je..mse 2 aku nk makan pn susoh..aku pakat seludup guni je..isi dlm krete lembu..die pnye tuan tanoh ikot blakang aje..lepas tu sorg kne tembok...pooomm!!abih die pnye kepale..tiggai mulut aje..aku rse kne tepat dekat mke die..aku tgk aje..aku pg dekat..tgk aje le..aku kalau bab perang ni da lalu da..tp pluru die xkuat..kite xtkot pn..haa..tpnye kalau bom itu periuk api bole putus kaki woo...musti putus pnye..mse itu perang vietnam..aku da lalu da..perang thailand..aku ade sane..die ade 2 komunis itu..1 komunis biase..1 lg komunis anak raja pnye..mse itu die org perang..entah mne dtg pluru..aku pn xtau..sdar2 jtuh aje..xde binyi..!!..ini rokok rse strawberi pnye..anak aku ske..die taruk same garam kicap...pndai itu bdk..kecikk...lg tu...ha..ha..ha..
aku:oooww...

@%@#&$(^$^@$^@*$...xphm se habok..

Comments

Popular posts from this blog

Cara-cara membuat pelita buluh

We livin' it