tsunami..

sori..aku bkn nk cite pasal tsunami kt jepon 2..tp aku nk cite pasal tsunami y mlande dlm hati aku ni..

ombak rindu kt blog  setinggi 5 meter melande diri aku..hampir lemas aku d buatnye..
sib baik mlm ni dpt jgak aku naikkn layar..lau x,tah ke mane le hanyutnye aku ni..
tp ombak tsunami y pling dasyat ialah setinggi 30 meter..telah melanda pantai barat hati aku..pd mase 2
sumenye hancur bekecai..
plan aku hampir2 bjaye..oh ye,utk pengetahuan korg post "jiwe kaco" 2 aku tipu je..sori sume..
aku sengaje tulis post 2,dgn harapan si die akn terbace n kuciwa..
yep!tekaan aku tepat skli...die terbace post 2 n sgt2 kuciwa..plan bjln lancar..
maka tsunami y amat dasyat telah melande..memusnahkn sume benih2 cinta y d semai..tgh syok tsunami melande,tbe2 taufan dtg tompang skaki..ape lagi,melayang la sume kate2 kesat akibat kekuciwaan n kebencian..
aku cube meredah badai n menepsi sume kate2 dgn segale kekuatan mentalku..nmun kekuatan tsunami cinta telah menghanyutkn aku kembali ke pantai..aku cume ingin die bahgie..aku xmampu tuk merialisasikn impian die..aku xnk bg harapan y aku sndiri xpasti..
tp..aku tewas..aku xmampu melawan tsunami cinta y maha hebat..2,3 kali aku cbe lepaskn die..tp xsmpai 1 hari aku da pn rindu kt die..akhirnye aku sndri jd pembelot..aku belot pd plan aku sndri..plan tuk melepaskn die mncapai kebahgiaan..aku still berharap y die akn pertimbangkn sume y tlah aku terangkn pd die kt mcD TC hr 2..aku akn bahgia ble die bahgia..but 4 now,i'll try my best dear..

Comments

Popular posts from this blog

Cara-cara membuat pelita buluh

We livin' it